Az optimális szervizfolyamat
Mielőtt elolvassa ezt a bejegyzést, kérem olvassa el az előjegyzés vezetés szabályait.
Ezután vizsgáljunk meg magát a folyamatot:
Eljut hozzánk az ügyfél, akár kötelező karbantartással, akár meghibásodással. Történhet ez telefonon, e-mailben, személyesen.
Mindkét esetben, ha az ügyfél bejön a szervizbe, egy előre jól meghatározott, minden szerelő részére kötelezően elvégzendő átvizsgálás történik. Ez lehet a szerelés megkezdése előtt a szerelő álláson, vagy ahogy a márkaszervizek szeretnék, direkt az ügyfél szeme előtt. Az átvizsgálás eredményéről készül egy árajánlat, ami a szerelés ideje alatt, vagy az elkészült autó átvételekor egyeztetésre kerül az ügyféllel. Ha kéri a javítást az előjegyzésbe kerül konkrét dátummal, időponttal. Ha nem kéri van adatunk az ügyfélről, és az autójának állapotáról.
Amennyiben úgy érzi, hogy ezen a területen tudna fejlődni, az autószerviz coaching szolgáltatásunkkal tudjuk segíteni fejlődését.