Az optimális szervizfolyamat

 

Mielőtt elolvassa ezt a bejegyzést, kérem olvassa el az előjegyzés vezetés szabályait.

Ezután vizsgáljunk meg magát a folyamatot.

Eljut hozzánk az ügyfél, akár kötelező karbantartással, akár meghibásodással. Történhet ez telefonon, e-mailben, személyesen.

  1. A megkeresés tárgyát képező szolgáltatásra azonnal javasolunk neki időpontot, árat, és mi már tudjuk azt is, hogy mennyi ideig tart majd a munka.
  2. Ha nem tudjuk beazonosítani a hibát, nem tudjuk mennyi ideig tart, mennyibe kerül, akkor egy óra átvizsgálásra hívjuk be az autót.

 

Mindkét esetben, ha az ügyfél bejön a szervizbe, egy előre jól meghatározott, minden szerelő részére kötelezően elvégzendő átvizsgálás történik. Ez lehet a szerelés megkezdése előtt a szerelő álláson, vagy ahogy a  márkaszervizek szeretnék, direkt az ügyfél szeme előtt. Az átvizsgálás eredményéről készül egy árajánlat, ami a szerelés ideje alatt, vagy az elkészült autó átvételekor egyeztetésre kerül az ügyféllel. Ha kéri a javítást az előjegyzésbe kerül konkrét dátummal, időponttal. Ha nem kéri van adatunk az ügyfélről, és az autójának állapotáról.

 

Amennyiben úgy érzi, hogy ezen a területen tudna fejlődni, a coaching tevékenységünkkel megtámogathatjuk fáradozásait.