Egy autószerviz legfontosabb árucikke az idő!

Biztosan veled is előfordult már, hogy

  • a szerelőid állnak, miközben tele az udvar javítandó autókkal,
  • az ügyfelek torlódnak a munkafelvételen,
  • és a szerelőid alkatrészre várnak, 

ami bevételkiesést eredményez, mivel nem a rendelkezésre álló idő eladása áll a működés középpontjában!

Égesd el a régi papír alapú előjegyzésedet! 

Vess véget az eddigi megtévesztő beírásoknak! Állj át egy sokkal áttekinthetőbb, informatívabb és nem mellesleg több bevételt eredményező digitális naptárra!

CarSup

 

Gondoltad volna, hogy a problémák nagy része

a hibás vagy hiányos előjegyzésekhez és a rendszer átláthatatlanságára vezethető vissza?

 

A CarSup a tökéletes eszköz ahhoz, hogy a munkafelvétel szervezetlensége többé ne okozzon gondot, és mindenki pontosan tudja a saját és a csapat feladatát!  A Carsup felhasználók folyamatosan látják az embereik és kollégáik leterheltségét, kihasználtságát.

Neked való a CarSup, ha

CarSup

szeretnéd tudni, hogy a munkafelvevőid mennyi munkát hoznak

CarSup

leváltanád a kézzel írott előjegyzési naptáradat és megszüntetnéd az állandó papír keresgélést

CarSup

nem szereted a bonyolult rendszereket, és a szerver nélküli működést preferálod 

CarSup

eleged van az elfelejtett időpontokból, a határidők csúszásából

CarSup

minimalizálnád a papírfogyasztást és mégis mindent azonnal szeretnél megtalálni

CarSup

szeretnéd javítani a hatékonyságot, ezzel pedig több bevételre szert tenni

Tapasztalja meg, milyen érzés nyugodtan hátradőlni tudva, hogy mindenki a munkáját végzi! Nincs többé felesleges magyarázkodás, adminisztrációs káosz és elfelejtett munka!

A CarSup bevezetése ilyen egyszerű:

1.

Csomag kiválasztás

A carsup.hu oldalon részletesen láthatod a csomagjainkat

Kiválaszthatod a szervized igényeinek legmegfelelőbb tatrtalmú csomagot.

2.

Űrlap elküldése

A csomag kiválasztása

Miután kiválasztottad a szervizedre vonatkozó legmegfelelőbb változatot, a weboldalunkon lévő űrlapot kitöltve küldd el nekünk

3.

Szerződés aláírása

Innen indul az élesítés

A szervized adataival kitöltött szerződést elküldjük számodra, ennek aláírása után indítjuk a rendszered felépítését.

4.

Adatbekérő kitöltése

Ezt minél előbb küldje vissza!

Küldünk egy komplett adatlapot, ami a cég dolgozóira és a jogosultságokra
vonatkozik,

5.

Adatok migrálása

Az adatok nem vesznek el!

A régi szoftverében lévő adatokat el tudja érni az új rendszerben is.

6.

Rendszer tesztelése

Ha minden a helyén, indulhatunk!

Minden rendszerben lévő adatot leellenőrzünk az indulást megelőzően.

7.

Applikáció telepítése

A kollégák is indulhatnak!

Minden dolgozó telefonjára feltelepített applikációt, leellenőrizzük a működésüket.

8.

Betanítás

Mindenki a fedélzetre!

Minden kollégát betanítunk úgy, hogy a program használata gördülékeny legyen a bevzetés pillanatától kezdve.