Szerviztanácsadó- Munkafelvevő oktatás
I Magasabb Ügyfélelégedettség Maximális Időkihasználtság Több Profit I
Szeretnénk megtanítani a gyakorló és a kezdő munkafelvevőket az autószervizben zajló folyamatokra, azok a szerelőkre, raktárosra és az ügyfelekre gyakorolt hatására. Ezen a szemüvegen keresztül egészen más perspektívát mutatunk a résztvevők számára, megismertetjük azokat a mérőszámokat amiket mindenképp figyelni kell, ahhoz hogy a szerviz profitja emelkedjen, a dolgozók és az ügyfelek elégedettebbek legyenek.
A tanfolyam díja: 48 600 Ft+áfa/fő
- A tanfolyam helyszíne: 1134 Budapest, Váci út 47.
- A tanfolyam időpontja: 2024.
- A tanfolyam időtartama: 0.5 nap / 12.00-17.00
A Munkafelvevő képzésünkről
Hosszú éveken át formáltuk és tökéletesítettük ezt a programot, hogy valódi tudást tudjunk nyújtani a résztvevők számra. Szeretnénk megismertetni egy autószerviz optimális folyamatait, amelyek az elképzeléseinket tükrözik, és módszerünk számos autószervizben történt bevezetésük után a bizonyítottan sikeresebb működést eredményezett. Évekig teszteltük a tanfolyamunk tematikáját és módszertanát, emiatt garantáljuk, hogy az elvégzésével minden résztvevő értékes ismereteket vihet haza, amelyek elősegítik az autószervize fejlődését. Egyszerűbb munkavégzést, kevesebb stresszt és hatékonyabb kommunikációt tapasztalhat a szerviz dolgozóival és az ügyfelekkel, és ezáltal valódi változások okozói lehetünk.
Szeretnénk, ha már másnaptól használnád a kurzuson tanult módszereket, és megtapasztalnád, hogy milyen egyszerűen változtatható meg egy autószerviz élete a folyamatok precíz ismerete által.
Tanfolyam tematikája:
- Az autószerviz általános működése és szervezeti felépítése
- A munkafelvevő feladatai és felelősségei
- A munkafelvevő fontossága az ügyfélszolgálatban
- Az ügyfelek informatikai elvárásai, eszközei, ebben rejlő lehetőségek
- A mai ügyfél elvárások teljesítéséhez szükséges szervezeti és tárgyi feltételek
- a folyamatokban résztvevő szereplők, és feladataik
- A folyamatok részletes megismerése,
- A javítás folyamata a résztvevők szemszögéből
- Konfliktuskezelés és panaszkezelési technikák
ki írhat az előjegyzésbe és milyen szempontok szerint?
mikor?, mit?, mennyi időt foglalva? stb.
- ki rendeli az alkatrészt, mikor rendeli, ki tud róla?
- Milyen módszerek biztosítják, hogy pontosan lássuk az útját
- marketing módszerek ismertetése, és eredményességük
- Az árpolitika kialakítása és hatékony alkalmazása
- A termékek és szolgáltatások értékesítési technikái
- szerviz hatékonysági mutatók megismerése
- szerviz maximális kapacitás, kihasználtság, és az oda vezető út
- milyen folyamatok, milyen beavatkozást igényelnek
- dolgozói motivációs rendszerek követése
Kiket várunk?
A képzésen mindenkit szívesen látunk, aki a szerviz munkafelvételéhez kapcsolódik.
Tulajdonosokat, akik elsődlegesen szervezetépítési, vezetési ötletekkel lesznek gazdagabbak.
Várjuk a jelenleg is szerviz tanácsadó/munkafelvevő pozícióban dolgozókat, hisz számukra a legfontosabb, hogy hatékonyabban és céltudatosabban tudják munkájukat végezni a képzés befejezése után.
Várjuk azokat is, akik ezt a szép feladatot megismernék, esetleg a kipróbálásán gondolkodnak. Számukra egy teljeskörű kép fog kialakulni arról, hogy valójában mi a feladata, és milyen elvárásoknak kell ma megfelelni a munkafelvevői pozícióban dolgozónak.
Jelentkezem
Végezd el tréningünket és hozz pozitív változást autószervized életében!