Szerviztanácsadó- Munkafelvevő oktatás

I Magasabb Ügyfélelégedettség Maximális Időkihasználtság Több Profit I

Szeretnénk megtanítani a gyakorló és a kezdő munkafelvevőket az  autószervizben zajló folyamatokra, azok a szerelőkre, raktárosra és az ügyfelekre gyakorolt hatására. Ezen a szemüvegen keresztül egészen más perspektívát mutatunk a résztvevők számára, megismertetjük azokat a mérőszámokat amiket mindenképp figyelni kell, ahhoz hogy a szerviz profitja emelkedjen, a dolgozók és az ügyfelek elégedettebbek legyenek.

A tanfolyam díja: 48 600 Ft+áfa/fő

A Munkafelvevő képzésünkről

Hosszú éveken át formáltuk és tökéletesítettük ezt a programot, hogy valódi tudást tudjunk nyújtani a résztvevők számra. Szeretnénk megismertetni egy autószerviz optimális folyamatait, amelyek az  elképzeléseinket tükrözik, és módszerünk számos autószervizben történt bevezetésük után a bizonyítottan sikeresebb működést eredményezett. Évekig teszteltük a tanfolyamunk tematikáját és módszertanát, emiatt garantáljuk, hogy az elvégzésével minden résztvevő értékes ismereteket vihet haza, amelyek elősegítik az autószervize fejlődését. Egyszerűbb munkavégzést, kevesebb stresszt és hatékonyabb kommunikációt tapasztalhat a szerviz dolgozóival és az ügyfelekkel, és ezáltal valódi változások okozói lehetünk.  

Szeretnénk, ha már másnaptól használnád a kurzuson tanult módszereket, és megtapasztalnád, hogy milyen egyszerűen változtatható meg egy autószerviz élete a folyamatok precíz ismerete által.

Tanfolyam tematikája:

  • Az autószerviz általános működése és szervezeti felépítése
  • A munkafelvevő feladatai és felelősségei
  • A munkafelvevő fontossága az ügyfélszolgálatban
  • Az ügyfelek informatikai elvárásai, eszközei, ebben rejlő lehetőségek
  • A mai ügyfél elvárások teljesítéséhez szükséges szervezeti és tárgyi feltételek 
  • a folyamatokban résztvevő szereplők, és feladataik 
  • A folyamatok részletes megismerése, 
  • A javítás folyamata a résztvevők szemszögéből
  • Konfliktuskezelés és panaszkezelési technikák
  • ki írhat az előjegyzésbe és milyen szempontok szerint?

  •  mikor?, mit?, mennyi időt foglalva? stb.

  • ki rendeli az alkatrészt, mikor rendeli, ki tud róla? 
  • Milyen módszerek biztosítják, hogy pontosan lássuk az útját
  • marketing módszerek ismertetése, és eredményességük
  • Az árpolitika kialakítása és hatékony alkalmazása
  • A termékek és szolgáltatások értékesítési technikái
  • szerviz hatékonysági mutatók megismerése
  • szerviz maximális kapacitás, kihasználtság, és az oda vezető út
  • milyen folyamatok, milyen beavatkozást igényelnek
  • dolgozói motivációs rendszerek követése

Kiket várunk?

A képzésen mindenkit szívesen látunk, aki a szerviz munkafelvételéhez kapcsolódik.

Tulajdonosokat, akik elsődlegesen szervezetépítési, vezetési ötletekkel lesznek gazdagabbak.

Várjuk a jelenleg is szerviz tanácsadó/munkafelvevő pozícióban dolgozókat, hisz számukra a legfontosabb, hogy hatékonyabban és céltudatosabban tudják munkájukat végezni a képzés befejezése után.

Várjuk azokat is, akik ezt a szép feladatot megismernék, esetleg a kipróbálásán gondolkodnak. Számukra egy teljeskörű kép fog kialakulni arról, hogy valójában mi a feladata, és milyen elvárásoknak kell ma megfelelni a munkafelvevői pozícióban dolgozónak.

Jelentkezem

Végezd el tréningünket és hozz pozitív változást autószervized életében!