Autószerviz elemzés a tökéletes működésért.

I Magasabb Ügyfélelégedettség Maximális Időkihasználtság Több Profit I

Többet szeretnél kihozni autószervizedből? Több szabadidőre, vagy több profitra vágysz? A hatékonyság elemzésünkkel feltárjuk a fejlődési lehetőségeket autószervizedben és tűpontos javaslatokat teszünk a precíz működésed érdekében.

Válassz minket, és legyen olyan a szervized, amilyenre mindig is vágytál!

Szolgáltatásunk díja: 199 000 Ft + Áfa

Autószervizek számára végzett hatékonyság elemzésünk segítségével garantáltan növelheted műhelyed kihasználtságát és eredményességét. Ne pazarold tovább az időt és energiát a felesleges adminisztrációra vagy a napi problémák folyamatos megoldására. Szakértő csapatunk segítségével feltérképezzük azokat a területeket, ahol optimalizálásra van szükség, és megoldásokat adunk arra, hogyan növelheted a bevételeid, és emellett hogyan fokozhatod az ügyfelek elégedettségét. Bízd ránk az autószervized hatékonyság elemzését, amit egy írásos és szóbeli összefoglalóval zárunk. Ez alapján képes leszel olyan változtatásokat hozni az autószervized életében, ami akár azonnal valós eredményeket hoz. 

Így dolgozunk:

  • árbevétel
  • alkatrész értékesítés árbevétele
  • kiszámlázott órák szervizre, szerelőre vonatkozóan
  • alkatrész forgalom, beszerzési ár, nyereség
  • szerviz nyereség, szerviz árbevétel, szervizre vonatkozó költségek
  • ügyfél elégedettség, visszatérő ügyfelek száma, gyakorisága
  • dolgozói elégedettség
  • egyéb…
  • Közösen kidolgozzuk azokat a célokat, amelyek direkt és indirekt módszerekkel mérhetővé válnak, vagy válhatnak számunkra.

  • Ezek a célok a szakértői folyamat alatt változhatnak, ahogy mindenki számára egyértelművé válik a saját feladata. A célok meghatározása természetesen a dolgozókra és a szerviz egészére vonatkozik.

  • Az analízis segítségével felmérjük szervized üzleti teljesítményét, megtudhatod, hol vannak az erős és gyenge pontok, és javaslatokat teszünk a javítására.
  • Az induláskor meghatározott adatokat a közös munka során folyamatosan mérjük. Majd rendszeresen összehasonlítjuk az elérni kívánt céljainkhoz tartozó adatokkal.
  • Az eltéréseket kielemezzük, és amennyiben szükséges meghatározzuk a kívánt változtatásokat.
  • Az egyedi, egyénekre vetített változtatásokat elfogadtatjuk a dolgozókkal, és egy komplex, jobban átlátható, mindenki számára egyértelmű, és elfogadott folyamatot vezetünk be a szerviz egészére.

  • Így létrejön a feladatok és felelősök mátrix, ahol már mindenki egy pontosan meghatározott szerepet tölt be a cég struktúrájában.

  • célt szem előtt tartva folyamatosan csiszoljuk a „rendszert”, bevonva minden dolgozót..

Felmérésünk az alábbi területeket érinti:

  • Vizsgáljuk a javítási folyamatokat, a szervizelési időt, a munkafolyamatok automatizálásának lehetőségeit, és az ügyféllel való kommunikációt a szervizelési folyamat során.
  • Az autószervizek személyzete nagyon fontos a gördülékeny működés szempontjából. A dolgozók hatékonysága, a szerelők ütemezése és az alkalmazottak motivációja mind befolyásolhatja a szerviz teljesítményét.
  • Vizsgáljuk a rendelkezésre álló műszereket,  gépeket, szoftvereket, és ezek kihasználtságát és állapotát. A szoftverek funkcionalitását, azok automatizálási lehetőségeit, valamint a szoftverek integrálását az ügyfélszolgálattal.
  • Vizsgáljuk az ügyfélszolgálat minőségét, az ügyfelek elégedettségét, és javaslatokat teszünk az ügyfélszolgálat javítására. 
  • Fontos, hogy a szervizben az ügyfélszolgálat barátságos legyen. Biztosítsa, hogy az ügyfelek mindig tájékoztatást kapjanak az autójuk javításáról.
  • Megvizsgálunk minden  szervizben zajló folyamatot (ügyfél, az alkatrész, a pénz útja), megkeressük azokat a területeket, ahol javíthatunk rajtuk. 
  • Szükséges, hogy minden munkafolyamat során megfelelő ellenőrzés legyen. Az érinti a javítás és az ügyfélszolgálat ellenőrzését is.
  •  Fontos, hogy a  jól meghatározott legyen az alkatrészek útja, pontosan kezeljék a raktárkészletet, és minden alkatrész és eszköz könnyen hozzáférhető legyen. Ez amellett, hogy csökkenti a várakozási időt és javítja az ügyfélélményt, profitot is termel.
  • Az adatok és azok  elemzése kulcsfontosságú a szerviz pontos vezetéséhez.  Segítségével könnyen látható a szerviz hatékonysága és azonosítani lehet a fejlesztési lehetőségeket.
  • Megnézzük, hogy jelenleg milyen adatok állnak rendelkezésre az ügyfelekről, javításokról, és javaslatot teszünk a kulcs mérőszámok használatára. 

Több nyereség

Megtaláljuk közösen azokat a pontokat, amelyek változtatása több nyereséget eredményez.

Átláthatóbb szerviz működés

Azzal, hogy minden dolgozó tudja egyértelműen a feladatát, kisimul az autószervized működése.

Több szabadidő

Az autószerviz folyamatai és az előjegyzési naptár pontos vezetése több szabadidőt fog eredményezni számodra.  

Jelentkezzen a szolgáltatásunkra

Lássa át autószervize működését, tudja meg milyen tényezők segítik, és mik azok amik gátolják szervize fejlődését.

A felmérésünk után választ kap számtalan kérdésre, megismeri a folyamatokban és az ügyfelek elégedettségében rejlő erőt.